fredag 27 januari 2012

Lyxsemester!

Vilken jäkla toppendag! Inte nog med att resan bokades, vi ringde och gjorde om den också :) All inclusive hade vi ju men så kunde man lägga till och få all inclusive ULTRA... Det innebär bl.a. att vi kan välja att äta på à la carte-restaurang både till lunch och middag. Vi har en minibar som fylls upp varje dag som man får dricka ifrån, massage en gång i veckan à 60 min, fria parasoller och solstolar på stranden och fritt internet på rummet (i vår juniorsvit :)) :) Det kostade bara 1540:-/vuxen och 700:-/barn extra för två veckor. Totalt blev det 33700:- för vår resa! Det känns som det kommer bli en riktig lyxsemester!

Vågen gjorde mig lycklig imorse också! Minus 3 hg till sedan igår. Nu väger jag 56,3 kg och har 1,3 kvar! Dock har kvällen bjudit på både tacos, salta pinnar, chips och läsk så ett kilo har jag säkert gått upp men det var jag värd efter en strikt vecka, haha! På tisdag är jag nere på 56,3 igen ;-)

Ellioth sover hos mormor och morfar då de åker till Thailand om en vecka (och stannar en månad) så de var i behov av lite mys nu för att klara sig ;-) Så nu ska Elton nattas så M och jag kan se en film!
Godkväll!

1. Elton fick nya "pluppar" han pysslade med ikväll
2. Det negativa med viktnedgången: Har alltid haft minirumpa men när jag vägde lite mer fick jag faktiskt en rumpa jag gillade. Nu är den mini igen:(
3. ...

1 kommentar: