lördag 28 januari 2012

Kesella vanilj

Ni anar inte hur mysigt det var att sova middag, hela familjen! Sist vi gjorde det måste varit när Ellioth var liten:)
Vi vaknade pigga och glada allihopa och då sprang grabbarna till affären för att se om de hade Kesella vanilj till mig. Jag har längtat efter att få äta det här hela veckan men har inte hittat just vanilj-kesellan i en endaste butik. Ni ska tro att jag blev lycklig när Mange messade över en bild på en hel trave vanilj-Kesella :D
Under tiden de var borta rensade jag ur grabbarnas garderober och gjorde klädpaket som jag kastade ut på Blocket! En kvart tog det innan en tjej från Norrköping hörde av sig, hon kommer och hämtar kläderna imorgon :)
Middagen, ryggbiff med pommes, intogs endast av mina grabbar. Vågen visade som jag tippade 1 kg plus imorse så för att kunna unna mig Kesellan hoppade jag middagen ;-)
När de ätit upp tjatade jag med mig dem till gymmet (M hade redan varit där några timmar tidigare) för att få lite sälle. Blev en halvmil, 25 min, på crossen!

Nu sitter vi på soffan och kikar på Gladiatorerna... Elton gav precis upp och gick och kröp ner i sängen!

Trevlig kväll på er!
NU, Kesella och hallon, MUMS :D

Innan vår nap <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar