onsdag 11 januari 2012

Fula, hemska barnkläder!

Jag är väldigt mån om hur jag klär mina barn. Det får inte vara barnsligt eller plottrigt, jag vill att det ska vara tufft! Jag älskar att klä dem i barnkläder som liknar plagg som finns på herravdelningen, ÄLSKAR :) Och jag fullkomligt HATAR kläder med seriefigurer på! MEN så satt Ellioth och bläddrade i H&M-katalogen häromdagen och fick syn på en t-shirt med Blixten Mqueen på och sa: "Åh vad fin mamma, en sån skulle jag vilja ha!"! När jag klev in på H&M igår låg den där hemska tröjan framför mig och då lyfte jag luren och ringde hem och fick prata med Ellioth, det lät ungefär såhär:
"Hej Ellioth, mamma står i en affär och ser den där tröjan med Blixten Mqueen på, skulle du vilja ha den??"
"Mamma, menar du den som jag såg i boken vi tittade i?"
"Ja, precis den..."
"Åhh, SNÄLLA MAMMA KÖP DEN!"
... Och där föll jag :D

Så okej, på dagis kanske han får ha den då ;-)

1 kommentar:

  1. hahahha klart ungen ska ha en blixten tröja!! Me lucky sålänge Alicia inte pratar.... Hello Kitty är ju min värsta mardröm!!!

    SvaraRadera