måndag 16 januari 2012

Impad

Känslan av att jag kanske ändå skulle fixa den här tentan försvann efter eftermiddagens plugg. Skit vad svårt det ska vara, jag är verkligen helt lost på de första delarna :( Och jag blev inte heller något klokare efter dagens 8,5 timmars plugg (8-17 med 30 min lunch!). Snarare helt vimsig av alla siffror och regler :S

Dagens träning var desto bättre och jag blev sjukt impad av min vän Karin. Vi joggade nämligen sträckan Johannelund-Linköping city (2,8 km, vi gick de 200 första metrarna) på dryga 20 min, och då var det år sedan hon sprang (om hon någonsin ens gjort det;-)??)! Lite impad över mig själv också då det gick fasligt lätt idag om man bortser från spurten på slutet:)
Därefter hade vi ju 3 km att gå hem också, superskönt!

Någon jag mer är impad över är besöksantalet på bloggen som skjutit i höjden de sista dagarna! Vilka är ni alla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar