torsdag 19 januari 2012

Mycket plugg, lite träning :)

Nu slog jag ihop böckerna för den här gången och så får det bära eller brista!
Var på bibblan 9 och åkte därifrån 16.30, det är många timmars plugg igen. Väl hemma stack jag ner på gymmet... Det blev 30 min kondition och 3x plankan! Jag var där över en timme men så kan det bli när världens trevligaste gubbe är där :) Invandrare är han och idag har vi diskuterat religion, rymd och billigt bröd och det tog den där timmen :D

Nu har jag läst in det sista i en timme och nu snurrar det sådär i huvudet igen. Hoppas att det hinner lägga sig tills imorgon! 8.00, prick, börjar jag skriva imorgon, wish me luck!

Dagens form:
Magen börjar platta till sig (och ja, jag bjuder på de där bristningarna då jag alltid kommer få leva med dem... Det är såhär jag ser ut:)!)!

1 kommentar:

  1. Du behöver ju definitivt inte gå mer mer iaf! Vore jag hälften så fräsch som du skulle jag vara glad!
    Hoppas tentan gick bra! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera