tisdag 24 januari 2012

Hur vi firat vår bröllopsdag?
Jag drog till gymmet och blev där länge för att det var kö till crossen. Ingen middag fick mannen bjuda på, jag bantar ju, så en varsin skål fil och flingor på soffan blev det. Nu sitter vi med en varsin dator i knät och är vansinniga på de hejdlösa priser resebolagen har... Lägsta priset för 2 veckor all inclusive, Grekland, är 40000 liksom. 40 jävla tusen! Det var inte riktigt vad vi tänkt oss. Eller varför inte Turkiet två veckor för 79000? Billigaste man kommer undan med är typ Rhodos, 1 vecka- utan måltider, 18000... Känns som det blir Östergötland all summer för vår del:(
Annars kan man åka till Barbados,kl 9.50 imorgon, 2 veckor för 5800 kr :) Det är så att man önskar man vore pensionär och bara kunde dra :)
Nej, men vi får väl se, kanske en sista minuten...

Imorgon har jag satt upp mig på jobb 7.30-16 men har inte blivit bokad så vi får väl se imorgon!

Just det, Mange fick denna bukett blommor av mig i present :) Han skulle köpa blommor till mig med, vilket jag kom på och förbjöd honom med orden "jag har redan köpt blommor till dig för 120 jäkla spänn, hur jäkla mycket blommor ska vi ha hemma?" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar