måndag 9 januari 2012

Me <3 rutiner

Det känns faktiskt rätt bra att vardagen med dess rutiner är tillbaka. Det är när det är strukturerat som jag trivs ju :) Dock skulle jag hellre ha ett arbete nu, så man kan släppa allting när man går hem. Den här jäkla matematiken har man ju alltid hängandes på axlarna :(

Var iväg på gymmet en sväng ikväll och satan vad skönt det kändes. Körde på i högt tempo på crossen i 30 min och då var det bara de sista 2,5 minutrarna som var riktigt tunga. Nu fasen ska jag nå målet!! (55 kg) Men än vågar jag inte ens väga mig, enligt spegelbilden blev det nog något kilo till över nyår :) Skit också! Men pigg på gymmet är man ju med allt skräp i kroppen :D

Nu har vi precis avnjutit en god tacopaj med sallad (avokado och gurka, haha, me love!) och nu ligger jag däckad på soffan medan M är på gymmet!
Ska strax krypa ner i sängen, imorgon är det universitetet som gäller!


Ser spännande ut va?? Jag spyr på integraler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar