torsdag 12 januari 2012

Jag hjärta Persbrandt

Hur snygg :)? MUMS!

Honom ska jag stirra mig blind på imorgon, haha! Jag kom på att Hamilton har premiär på bio imorgon, styrde upp med barnvakt och knep de två sista platserna i salongen (plusstolar, wihoo!) :) Så imorgon kväll rår jag och min man bara om varandra och myser till det i biomörkret (VÄLBEHÖVLIGT, big time!). Det bästa är att Kolmården betalar :) Eller egentligen har ju jag betalt dem med gott arbete :) LÄNGTAR IHJÄL MIG!
Mange försöker styra upp med bordsbokning på restaurang efteråt nu också...Tydligen ska vi fira vår bröllopsdag (hade jag inte en tanke på, haha!) lite i förtid!
v

Detta kommer sig så väl till pass nu innan tentaplugget sätter igång på allvar nästa vecka (tenta på fredag) eller redan i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar