tisdag 31 januari 2012

Blödande händer...

... Ja, det är så det känns iaf! Åkte grillor med klassen idag och efter att ha knutit ett femtontal skridskor mår inte händerna så bra längre. Det glömde jag dock bort en stund när jag susade fram på mina skridskor, satan vad kul det var :) Förra vintern pallade jag i 5 min, idag höll jag ut i en timme!

Uppföljning kondom:
"Jag kan ju inte öppna något som inte är mitt... Tänk om någon kommer och frågar efter den?!" var K:s svar när ungarna undrade när hon skulle visa kondomen. Men de nöjde sig med det svaret :)

Var och hämtade hem två trollungar för någon timme sedan. Elton blir så lycklig när man kommer att han inte vet vart han ska ta vägen... Han springer runt till alla och hojtar att "Min mamma kommit nuuuu!" och så slänger han sig kring halsen på mig. Den andra storfisen kramar om mig och säger: "Jag har saknat dig hela dagen världens bästa mamma!" <3 Och när jag lyckas knäppa upp Eltons bälte (det krånglar när jag har handskarna på mig...) hojtar han: "Du ä jättedutti mamma!"... Underbara, älskade ungar alltså!

Eftersom de var sådär extra goa idag fick de glass när de kom hem (innan middagen!)... Egentligen för att den inte fick plats i frysen :) Lyckliga är de iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar