söndag 29 januari 2012

2 fucking minuter

Elton somnade och sov i två, TVÅ, minuter i bilen hem från Norrköping förut. Det gjorde att början på vår kväll blev allt annat än glad. 1,5 h låg Mange bredvid honom men ungen retade tillslut gallfeber på sin far och då fick jag rycka in:) Jag höll fast honom i en minut till han blev vansinnig på mig. Då släppte jag honom mot att han lovade att ligga still. Han tog då min hand och på två minuter sov han:)

Innan läggdags packade vi upp fyndet från Toys "R" Us, Pippi-pärlplattor. Först var Ellioth jätteentusiastisk och pärlade efter mönstret. Det slutade med att: "Mamma du är så himla duktig... Om du pärlar så tittar jag!". Haha! Kvällens konstverk finns att skåda här nedan!:)

En mysig helg är nu till sin ända men en grym vecka tar snart vid. Jag går nämligen ut på praktik imorgon igen! Jag toklängtar efter att få krama om "mina" ungar igen :)

Godkväll!

Pippi & pjamasmys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar