onsdag 4 januari 2012

Mysdress-dag

Fullspäckad dag, i myskläder :)
Lagom till lunch kom Robin hit och myste med oss. Grabbarna åt lunch tillsammans och sedan däckade både jag och Elton på hans säng :)
En liten tur ute i stormen följde och när vi kom hem kom pappsen hem. Då spelade jag och Robin (och lite Elton) tv-spel och sedan bjöds det på middag:)
En helmysig dag avslutades med att jag somnade när jag nattade Elton men blev väckt för att kunna beställa hem lite foton (hade en gratiskod som gick ut idag!).
Ellioth är fortfarande hos mormor och morfar. Han har ringt varje dag med orden "en dag till ska jag sova här" men imorgon kommer han äntligen hem. Då har han varit borta i tre nätter och så länge har han aldrig sovit borta! Jag var ju dock där och umgicks med honom hela dagen igår :D

Godnatt!

1. Elton och Robin spelar tennis (tv-spel)
2. Ungen vägrade haklapp tills Robin också tog på sig en :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar