onsdag 18 januari 2012

Snuskprat

Jag har försökt plugga hela dagen men i stort sett hela tiden misslyckats! Jag har varken ork eller motivation! Jag fullkomligt spyr på exponentiell tillväxt, integraler, inverser, derivator och grafer... Ni hör ju bara på orden vilken användning jag kommer ha av detta när jag ska lära sjuåringarna matte?! När man är sju år lär man sig att skriva siffrorna typ och lär sig deras värde...
Jag kan säga att idag lade vi större fokus på att diskutera avsugningar och barnvagnar än att diskutera integraler :)

Vi satt på universitetet till strax innan 16 då vi for till stan och Linköpings kommun för att hämta ut namn-/ vikarieskyltar. Jag hade ju tänkt mig en fin en med mitt namn och kommunens logga på. Loggan fick jag men namnet får jag skriva dit själv, påkostat :S

Besviken över namnskylten åkte jag vidare till Signalen för att inhandla lite nödvändigheter. Där får jag syn på en skylt som talar om att Lindex har "Ta 2 betala för 1, på alla reavaror" och då fick jag dollartecken i ögonen och kände en sådan där lycka :)
Så dessa två schyssta tröjor blev mina (Ellioth och Eltons) till det sammanlagda priset av 50 kronor :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar