tisdag 22 september 2009

Vilken härlig dag...NOT!

Vaknade tidigt imorse, pigg och glad, och tänkte "vilken härlig dag"...Men sen började såklart hormonerna smyga sig på. Blev förbannad på osten, för att den inte gick att hyvla och för att den luktade fis. Därefter var det mascaran tror jag...Suck.
Kändes bra en stund när jag lämnade en glad fis på dagis, som bara vinkade åt mig men sen var det hem och back to hell. Idioten från "jobbet jag inte vill ha" hade mailat och tyckte jag skulle komma på möte imorgon istället, JAG VILL JU INTE- sluta tjata liksom. Vill ju bara skita i det men då riskerar jag att förlora min a-kassa...Har löst det så att jag antagligen kommer få ett läkarutlåtande som säger att jag inte kan ha ett stillasittande jobb tack vare min foglossning, och hoppas det är ett godkänt skäl till att tacka nej.
Sen ringde jag Försäkringskassan för att ta reda på hur det går i min tvist med Mc Donalds, men tydligen var ärendet nedlagt? Okej? Brukar man inte informera om det isf liksom?
Jag orkar inte mer.
Så var den här dagen förstörd liksom.
Tack och bock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar