tisdag 15 september 2009

Early morning...

Morgonstund har har verkligen guld i mund.
Har redan hunnit med att lämna fisen på dagis, ett pass hos sjukgymnasten och nu är jag hemma igen och har slagit mig ner en stund framför tv:n, myys!

På tal om tv, hur många såg Svenska Hollywoodfruar igårkväll?
Herre min gud, hur mycket betalt får de där för att spela sådär blåsta? För de kan väl inte vara sådär på riktigt :)? Jag var tvungen att krama hårt kring en kudde för att inte nita tv:n, MEN säkerligen kommer jag se nästa avsnitt också...Dum som man är kommer man sitta där och störa sig i en hel timme igen, bara man tänker Anna Anka så spyr man ju, eller?

Och vad sa då sjukgymnasten?
Jo, det var foglossning och jag fick endel tips för att göra vardagen lite enklare...
Knipa med en boll mellan benen, moonwalk:a om jag ska förflytta mig i sidled och skrida som en lucia om jag har ärenden på stan :)
Så ser ni ett mongo som leker lucia redan i september så är det bara big mama som är ute på vift :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar