tisdag 29 september 2009

Bästa farvälet...

Dagen kunde inte börjat bättre...
Ellioth har börjat vakna kring 6 på morgonen när han lägger sig vid 19 på kvällen och efter han ätit välling då är det ju ingen idé att somna om när han ska vara på dagis vid 8, så vi har börjat gå upp tillsammans med pappsen som ska iväg till jobbet. Jättemysigt!
Dessutom fick jag världens härligaste farväl på dagis idag...Han sprang in på dagisgården och "glömde" säga hejdå till mig så när jag ropade hejdå sprang han tillbaka till mig, gav mig en kram och en puss (och jordens leende såklart!), och sprang tillbaka in på gården! Bästa!

Sen har dagen flytit på med en låång siesta, massor bus och nu en trevlig kväll med smyckesparty hemma hos Sofia! Ellioth fick också följa med eftersom vi hade tvättstuga här hemma så han passade på att leka med Tuwa och en annan liten 11-månaders tjej som var där!
Jag inhandlade en present till en kompis som fyller år och ett armband och en fotlänk till mig själv, supernöjd!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen med världens bästa karl, som förutom tvätten, städat hela lägenheten (Det du Sofia ;-)!) <3

Natti!

1 kommentar:

  1. inte illa!! han får du hålla hårt i! han kan väl ringa min karl o berätta hur man gör...

    SvaraRadera