tisdag 8 september 2009

Toppendag!

Idag har verkligen varit en toppendag,
förutom några svimningsanfall då men dem kan vi räkna bort...
Ellioth gick till dagis utan minsta gnäll och en enda tår, jag fick massor samtal avklarade, håret fixat och Ellioth har fått vara ute klippt hela dagen förutom en halvtimme när vi var inne och åt lunch.
Dessutom träffade jag min gamla dagmamma i lekparken och det var så himla roligt att prata med henne...Hon hade bara två barn förtillfället så en plats för vår lilla fis fanns det visst!
Men det kommer inte bli något hus på ett bra tag, vilket känns jättetrist, och då ingen dagmammeplats heller :(
Jag hade ju tänkt plugga till nästa höst men det får nog hoppas över...Först får det bli till att hitta ett jobb och skaffa sig en inkomst, jag vill verkligen ha hus!

Hur man skaffar sig en mille i kontantinsats?
Man ber någon annan låna åt en!
Nu kommer det dock inte bli så i vårt fall i rädsla för avundsjuka...(ovanligt va?)

Nu ska vi vidare. Ska en sväng till lilla Saga som nyss om till världen, mys att få snuffsa lite bebis. Det komemr ju iofs leda till att jag kommer toklängta efter min bebis ännu mer :)

Dåligt med bilder, lovar att ta några imorgon!
So long!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att det inte fungerade med er reservplan, men det finns ju lägenheter i Ljungsbro också ;)

    SvaraRadera