torsdag 17 september 2009

En dag på sjukan...

Har till största del tillbringat dagen uppe hos Sofia,
först själv och senare med Ellioth...
Hade ett litet break mitt på dagen då jag träffade Frida & Saga och fick snuffsa lite bebis och jag är helt såld på den ungen, hon är bara fööör söt! Knorrar som en liten gris och sover med armarna sträckta rakt upp i luften, och såå liten...Ska jag snart ha en egen sån liten igen? Stört:)
Sen blev det en sväng upp till Sofia igen, stackaren (!)...Denna gång var Ellioth med och Tuwis var redan där så det blev lite livat en stund! Mange kom förbi och hämtade upp Ellioth lite senare och jag satt kvar tills nu och sällskapade henne medans hon drack lavemang och kissade genom rumpan (Sorry Fia:)!)...

Nu ska jag strax krypa till sängs,
får se vad morgondagen har att erbjuda?
Någon som har något förslag?

Natti!

Ellioth & Fia
Myser hos Fia...
Snygg sovstil,
såhär ser det ut i Fisens sängkammare just nu iaf <3

1 kommentar:

  1. Nemen stackars Fia!!! Åh hoppas dom hittar vad som e tokigt med hennes mage så hon blir bra!!! KRAM Sofie

    SvaraRadera