onsdag 23 september 2009

Vardagslyx!

Idag har varit min alldeles egna mamma-morgon,
då Mange lämnade Ellioth på dagis imorse...
Det innebär att jag fick ligga kvar och dra mig i sängen (vilket inte verkade uppskattas av herrn där inne eftersom han kickade mina revben hela tiden), bädda sängen utan att någon hoppar i den samtidigt, tog en långdusch, ringde några samtal (utan att behöva ställa frågan "va?" tusen ggr då för att en unge skriker och härjar) och nu sitter jag och äter frukost framför tv:n!
Vardagslyx!
Däremot är stormen utanför inte alls lika mysig då jag tror det är en tsunami som kommer och tar mig hela tiden, läskigt!

Idag blir det inte många knop...Kanske kommer fam. Tuwis på fika sen men annars ska vi bara ladda för städning ikväll! En syssla för hela familjen, men det är nog Ellioth som uppskattar det mest!

So long folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar