onsdag 9 september 2009

Tacka vettja Idol!

HALLELUJAH,
Idol gjorde verkligen hela min kväll!
Från att ha varit arg som ett bi, till att ligga dubbelböjd och nästan gråta av skratt...
Shit. Hur roliga var inte grabbarna som drev med juryn liksom, haha? Bästa, bästa!
Nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna, verkligen!

Jag blir så trött på människor som går in och läser min blogg och tolkar den på ett eget sätt. Visst tolkar man det man läser på någons blogg på ett eget sätt, och ibland kan man läsa mellan raderna (TROR MAN!)...Men ack så fel man kan ha! Det jag skriver behöver inte vara saker jag själv tycker eller tänker, utan det kan vara andra människors råd och tankar! Tänk på det nästa gång ni läser min blogg!

Nu är det godnatt som gäller här,
imorgon ska vi fira att Ellioth fyller 1,5 år vilket firas med tårta hemma hos mormor & morfar! Inann det blir det självklart dagis en stund och under den tiden tänker jag sitta på stan, äta kebab och snacka skit med Johanna!
Så äre!

(Och i det här inlägget finns det faktiskt möjlighet att läsa mellan raderna!)

2 kommentarer:

  1. Frida, Simon & Saga9 september 2009 kl. 23:10

    Hej! Det var verkligen jättetrevligt att ni var här och hälsade på... Pussarna som Saga fick av Ellioth gjorde susen för hon sov jättebra hela natten. Hon vaknade två gånger och ville ha mat men vi fick sova till 09.00...
    Hälsa grattis på 1,5 årsdagen till sötnosen eran...

    oh, just ja, hon är ännu mer toksöt i kläderna vi fick av er... hon hade dem på sig idag när vi besökte bvc.

    Kram // Frida, Simon & Saga

    SvaraRadera