lördag 12 september 2009

Älskade papps!

Höll på att få ett raseriutbrott på bomässan,
det var alldeles för mycket "kärringar" där för min smak. Och med kärringar menar jag såna där stressade pensionärer som tror att hela jorden ska gå under om de inte tränger sig fram och kommer först...Ja, nästan som charterkärringar betedde de sig, usch! Iofs kan jag sätta mig in i hur de känner, de lär ju inte ha alltför lång tid kvar att leva...
De förstörde min dag iaf, och mitt humör, och inga Plaza Interiör-tidningar fick jag heller med mig hem, tack vare dem!
Ja, idag hatar jag kärringar!

Är just nu orolig för min lilla papps som ligger jättesjuk på ett hotell nere i Tyskland. Han spyr blod och har inte fått i sig en droppe vätska sen igårkväll :( När jag pratade med dem precis nyss så hade de blandat ihop salt, socker och vatten och försökte få i honom det genom att mata honom med en tesked...Men även den västkan kom upp. Hoppas han får behålla lite snart, eller att de i annat fall kontaktar en läkare!
Pappakär som jag är blir jag så himla orolig...

Var förresten förbi Makaroom nu påvägen hem och därifrån fick två krukor och ett ljus följa med hem, från Cult-serien...Me love! (Bild kommer när jag fixat lite grönska att stoppa i dem :)!)

1 kommentar:

  1. Usch!! Hoppas din pappa snart blir bättre, för det lät inget vidare!!

    SvaraRadera