lördag 26 september 2009

Den fula ankungens mamma talar?

Anonym säger:
har du alltid barnvakt? dags att börja ta hand om honom själv kanske, konstigt att han trotsar dig!

Det här är garanterat en person som inte känner mig och som sitter på en sån där ful unge som man skulle skämmas att gå ut med... En avundsjuk jävel!
Nej, jag har verkligen inte alltid barnvakt åt Ellioth. Sen beror det ju på hur man definierar alltid men jag skulle snarare säga aldrig isf! Han har sovit borta fyra gånger sedan han föddes, alltså på 1,5 år... Sen som igår, fick han vara hos mormor då vi åkte och storhandlade, och det har hänt en gång innan det! Däremot händer det rätt ofta nu, när jag sitter på min foglossning, att morfar tar ut Ellioth på små äventyr kring kvarteret...Det kallar inte jag barnvakt, utan det är att ställa upp!
Sluta läs min blogg och trä en soppåse över huvudet på din fula unge när ni går ut så både du och jag slipper skämmas för honom/henne!

Grr, ja, idag är jag arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar