lördag 20 juni 2009

Vad vore midsommar utan regn?

Då var vi äntligen hemma igen.
Inte äntligen för att vi inte har haft det trevligt, för det har vi verkligen,
utan för att båtlivet (campinglivet, same same) inte är något för mig!
Nu var det väl ingen ultimat tillfälle vi åkte på, med tanke på allt regn som öst ner hela dagarna, men att vakna i en iskall, fuktig, rå(ja, kalla det vad man vill!)båt är helt enkelt inget för mig...
Jag vill kunna gå upp naken, ta en dusch och känna mig fräsch, istället för att känna mig nyvaken hela dagen!
Usch!

Lillkillen däremot har älskat båtlivet! Han har inte brytt sig det minsta om flytvästen han fått haft på sig hela tiden, och inte heller av att ha fått gå i pjamas hela dagen! Han har älskat att knalla fram och tillbaka i båten...Han har kört båten, han har städat båten, och ja,vissa saker har han väl även förstört...Vad jag har fattat det som så fryser vatten vid 0 grader celsius och idag visade termometern -19 grader i sjön så man kan ju undra vem som sugit på den termometern :)!?

Har massvis med bilder men dom kommer upp först imorgon! För nu ska hela familjen ta en lång och skön dusch och tvätta bort allt nyvaket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar