torsdag 18 juni 2009

Övervikt!

Nu är det mesta packat inför morgondagen, och det är inte lite vill jag lova!
Det är helt sjukt hur mycket som ska med när man har barn...Skuffen kommer bli överfull imorgon och vi lär få packa inne i bilen också, och vagnen, den får inte ens följa med:)
Usch, har haft värsta ångesten för att packa, jag som brukar gilla det!?
Men jag hatar att ha tvång på kvällen, när jag är trött... Isch, men nu var det gjort som sagt!

Vi far nog rätt tidigt imorgon, för det är mycket som ska hinnas med på vägen...Jordgubbar :) Måste ju ha med mig ett par liter liksom!
Dessutom ska vi stanna i Norrköping påvägen och skriva på mina uppsägningspapper, japp så blev det!

Nu ska jag krypa till sängs med en skål jordgubbar :)

Godnatt och Glad midsommar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar