söndag 14 juni 2009

Back home!

Nu är vi precis hemkomna från Ljungsbro där vi bara har slappat hela dagen,
sådana dagar behövs dom också!
Vi har tusentals grejer att packa upp nu så jag tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt...

Fick en anonym (oj?) kommentar:
Konstigt att du mår så jäkla illa så du vill gå hemma från jobbet med bidrag, men kan åka upp till sthlm och gå på stan en hel dag?? Men det kanske är skillnad...

Ja, det är stor skillnad!!!
I Stockholm kunde jag äta & kissa när jag behövde. Vi satt och kollade på folk väldigt mycket då jag inte orkar springa som en tok när jag mår som jag gör och det bästa av allt, jag slapp matoset!
Sen är det väl extra nice att tjäna pengar samtidigt som man springer på stan, eller:)?
Skämt o sido, som jag skrev innan, så kommer jag antagligen inte få några pengar från Försäkringskassan då dom inte kommer godkänna min sjukskrivning. Så jobba ska jag göra lite iaf, i den mån jag klarar av...
Så du behöver inte vara avundsjuk!

Nu ska vi packa upp här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar