måndag 8 juni 2009

Supermåndag!

Det måste vara något magiskt med ett renstädat hus och rena lakan
för satan vad kärleksfullt vi sovit inatt...
Hela natten har jag legat på Manges sida av sängen, under hans täcke och i hans famn,
underbart!
Nu längtar jag tills det blir kväll igen och jag får krypa ner i hans famn och sova som en prinsessa ännu en natt, mys!

Nu är dock pappsen iväg på jobb i Karlskoga och Köping så vi får sakna honom ett tag.
Ellioth har lite svårt att vänja sig av med att helgen är slut för han springer omkring här och ropar pappa och letar efter honom, gullungen :)

...om det inte vore för mitt j*vla illamående så skulle det här vara världens bästa måndag för jag är på strålande humör. Men snart så bryter denna "baksmälla" det också...Usch!
Är livrädd att det ska vara såhär resten av graviditeten nu för då får jag panik...Jag vet redan nu inte vart jag ska ta vägen ibland och 27 veckor till med detta illamående skulle ta död på mig!
Jag vill må bra och njuta av min lilla(?) bulle till mage, please (om Gud nu hör mig och finns!?)!

1 kommentar:

  1. Tog mig ca 5 sek att fatta att det var du =)
    Hur går det för dig, jobbar du fortfarande kvar??
    Kul att du gillade bloggen, alltid kul att få pos feedback =)
    Ha det super denna måndag!
    Kram kram!

    SvaraRadera