torsdag 25 juni 2009

Less

Idag kom den, första spyan... Och även andra och tredje!
I vecka 19 liksom, kul...NOT!
Jag önskar att alla skulle få uppleva en graviditet, en sån graviditet som jag just nu upplever...En djävulsk sådan! Jag vet inte hur många ggr jag sa det under graviditetn med Ellioth, men jag ville aldrig någonsin bli gravid igen...I samma sekund som Ellioth kom till världen, den 10 mars 18.19 2008 så var alla hemska minnen från graviditeten borta! Jag skulle kunna tänka mig ett helt fotbollslagmed ungar...Tills nu...Nu minns jag varför jag aldrig ville bli gravid igen!

Jag är så sjukt jävla besviken,
jag känner mig ensammast i världen...
Fy fan för folk!

Säg inte att ni varit gravida och vet hur jag känner,
det gör ni inte. Ni visste medans ni var gravida, inte nu...
Tro mig, jag har varit där...

3 kommentarer:

  1. Varför vill du att alla ska uppleva en hemsk graviditet? Jag förstår inte. Tråkigt att du mår så dåligt men det är väl bra att inte alla behöver må så?

    Hoppas du slipper må så här hela graviditeten!

    SvaraRadera
  2. jag har varit där o glömmer aldrig... fy fan... men snart är det över... tänk framåt, eller ja försök.. drick mycket vatten och sov bort tiden, haha!!

    SvaraRadera
  3. gumman, du vet väl att mår man dåligt under graviditeten så kommer där ut en toksmart unge..;) det är sant...denna kommer bli ett snille!

    SvaraRadera