torsdag 18 juni 2009

35% av 2000kr är 87kr vare ja!

Shit vad jag hatar Stockholmsfjollor som tror dom är något,
bara för at dom pratar sådär jävla fult!
Här ringer jag och ber dom dra mer skatt och hon svamlar som om hon satt på Stureplan och druckit alldeles för mycket drinkar...
Så sa hon åt mig att ringa Skatteverket och be om "någon blankett, dom vet" och när jag ringer dit svarar datarösten i luren, "Det är många som ringer just nu, vi är 108 handläggare inloggade och du har plats 178 i kön...", det borde ju inte ta så lång tid då kan tänkas men jo "...förväntat kötid 29 minuter"!
Men så kan man ju beställa sin egna blanketter både över telefon och på nätet MEN då kanske det är bra om man vet vilken blankett man ska ha.
Jag skulle behöva en där det stod "Dra alltid 35% skatt på min lön för i helvete och lär er räkna"!

Ja, pissed är jag.
Hata stockholmsfjollor och telefonköer!

1 kommentar:

  1. jag hoppas inte jag räknas till dom fjollorna =) Kram

    SvaraRadera