måndag 29 juni 2009

Snopp eller snipa?

Självklart när jag ska jobba har jag en sån där pissdag...
Har knappt sovit någonting inatt för jag har mått så jäkla illa och nu bara ångar det om mig, jag är sååå j*vla varm! Och så funkar ju inte luftkonditioneringen på jobbet så man sitter och svettas i floder, i långbyxor och tjock piké...Suck!
Kunde väl mått illa igår istället när jag ändå var ledig och bara låg och jäste...Typiskt!
Men idag är det långpanna som gäller med en inventering på slutet, jippi...
Vad som är positivt den här dagen är iaf att pappa lyckats laga bilen, så nu har vi ett problem mindre att tänka på :)
Nästa problem att lösa är att hitta en billig Sista Minuten till helgen, oj vad jobbigt :)
(Om du läser det här Johanna kan du väl hålla span åt oss? Jag vill helst till Mallis eller Kreta!)

Något att se fram emot är ultraljudet på torsdag,
då får vi se om minifisen där inne har pulla eller snorre :)
Vad tror ni?

Nu måste jag lufta mig,
so long!

1 kommentar:

  1. och ingen sista minuten under den 11 till 14 maybe hiiihihi..stanna hemma dåååååå

    SvaraRadera