onsdag 10 juni 2009

Usch, satt i väntrummet på Storken idag och var supernervös...Kändes som jag väntade på ett nytt kapitel, en räddning...Som aldrig kom :(
Doktorn såg dessutom jättefarlig ut, men var världens underbaraste...
Det var nästan så att man trodde att han varit gravid själv, ja snacka om bästa!
Men finns inga mirakelpiller, det är bara för mig att stressa ner och stanna hemma och vila, jag blev alltså sjukskiven i en månad...
Däremot trodde han inte att Försäkringskassan skulle godkänna fallet, så några pengar blir det antagligen inte :(

Har varit en skitdag idag rakt igenom,
mer om det senare...
Jordgubbarna har tex gjort mig 160kr fattigare idag, åh!

So long!

1 kommentar:

  1. Jä-la försäkringskassa säger jag bara! Guuud va dom ska bråka med en! Stå på dig och överklaga om du inte får pengar, det gjorde jag med hjälp av min läkare och nu har det peppar peppar inte vart några problem... Tur att du har östgötagubbarna iallafall... du sa aldrig var du hittat dom?! hehe

    kram

    SvaraRadera