måndag 22 juni 2009

Hårdträning!

6-11 kan tyckas vara "ingenting",
men shiit,
jag kan säga att jag gjort min träning för två månader framöver :)
jag var heeelt slut när jag åkte från jobbet idag...
för det första så cyklade jag ju dit,
och att jag inte varit på gymmet de senaste månaderna (läs: inte rört påmig överhuvudtaget) kändes ju vill jag lova...
När Jonas sedan gav mig en pall som minst var två meter hög och endast inehöll massor tunga grönsaker, då höll jag på att smälla av, bokstavligt talat!
Jonas gav mig 25 minuter, när han sedan gick förbi 1 h och 30 min senare och jag fortfarande inte var klar, så kunde jag inte annat än att flina med honom. Haha, som jag kånkade och bar...Jag tom svettades ur ögonen :)
Hela eftermiddagen har min rumpa värkt (av cykelturen) och händerna ska vi inte ens tala om...
Jag är verkligen imponerad av dom som gör det jobbet varje dag!
Phew, jag är glad att jag överlevde!

Hela eftermiddagen har spenderats i Ljungsbro...
Ellioth har verkligen blivit helvild och efter att ha sprungit naken på baksidan i flera timmar sov han sedan i skuggan i 2,5 timme, mys!
Höjdpunkten på dagen var dock kvällsmaten då pappa/morfar bjöd på hemlagad rabarberkräm,
mums!

Nu ska jag kika vidare på Momma´s Boys,
imorgon blir det antagligen Tinnis en liten sväng...
Natti!

1 kommentar:

  1. Oj, jag skulle aldrig palla med att röra mig som du gjort! Jag har städat och lagat mat hela dagen och det räckte för att jag skulle däcka i soffan med sammandragningar... Sen fick Simon åka och köpa en liter jordgubbar :)

    Go'natt från oss!

    SvaraRadera