söndag 21 juni 2009

Pics

Vi har haft en sååå mysig dag,
utan några måsten, med god mat och massor sol och vila!
Dagen började lite sådär för min del då vi var på Biltema och köpte en cykelstol till Ellioth...Jag bar kartongen till bilen, slant och tappade den och på det han jag skära tre djupa hack i tummen...Blodet rann (nästan sprutade!!) och dom som gick förbi på parkeringen led med mig!
Allt blev dockmycket bättre när min älskling körde in till Maxi och köpte Bamse-plåster till mig :)
Efter att cykelsadeln åkte på har vi fått cykla, cykla och cykla...Ungen kan helt enkelt inte få nog, han bara älskar´t! Så nu när Peugeoten är på Öland med bror min har jag istället fått låna mammas cykel så imorgon blir det cykelfärd hem från dagis vilket lär uppskattas ordentligt!

Nu ska jag krypa till sängs för imorgon bjuds det på arbete redan kl 06,
minns inte när jag klev upp så tidigt sist :)

Här kommer bilderna från helgen som jag lovade:



Mamma & Ellioth, på farmor & farfars båt, påväg till midsommarfirandet!
Ellioth och kusin Alvina kramas! Min midsommarpojke <3 Mina älskade pojkar, och "vår" båt i bakgrunden...
Mina kärlekar!
Världens sötaste Cheap Monday-rumpa :) När kaptenen hade somnat hade vi Ellioth som tog över :)Städa är det bästa den här pojken vet :) Fin pojke ska ha fin utsikt... Våra midsommarkransar fick flyta iväg i sjön... Jag glömde nämna att vi var ute på fördeck och duschade vid 23.50,
i spöregn och endast några få plusgrader :)
Kock, kapten...Ja, han kan nog allt när jag tänker efter :) Vackert Pappsen posear :) (Diggar morgonfrippan:)) Fisen är på upptäcksfärd på Gunnarsholmen,
iklädd gummistövlar, mysbrallor, flytväst och pjamaströja :)
Farfar, Ellioth & båten! Besök hos faster Marielle påvägen hem...
Här studsas det med pappa och kusin Rasmus!
Faster Marielle hjälper fisen att cykla

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft en trevlig midsommar! Och Ellioth var så söt i sin midsommarkrans tyckte jag! jag log för mig själv, när jag fick se honom på korten....
    Kramiz Ewa:)

    SvaraRadera