måndag 15 juni 2009

v. 18

På det här fotot blottar jag inte bara min bebismage,
utan också något av det jag skäms mest för på min kropp...Mina bristningar!
Ni ser ju själva hur det ser ut, förjävligt helt enkelt!
Jag vågade knappt skicka den här bilden till Fanny som bad om den, som också är gravid med sitt andra barn och har bristningar från sin första graviditet...Så mycket skäms jag!
Men så sa hon något som gjorde att jag vågade, "ta på dig något då så du slipper visa dina kärleksmärken!" KÄRLEKSMÄRKEN. Det är ju precis vad det är. Den jag älskar mest på hela jorden gav mig dessa "kärleksmärken", och han är så jäkla värd det!
Vad är då dessa bristningar, när jag har världens finaste lilla kille vid min sida?
Inte ett skit. Inte ens som en droppe i havet!
KÄRLEKSMÄRKEN, ja, här har ni mina kärleksmärken...
Och innanför dom ligge en ny stor kärlek och gror,
älskade unge där inne <3

(TACK FANNY!)

3 kommentarer:

  1. oerhört bra sagt... jag tycker du ska vara stolt, varje barn och varje graviditet är en gåva inte alla får vara med om i livet, eller hur?
    det är nästan så jag önskar att jag fått bristningar under min egen graviditet, för jag tycker att det är jättevackert, helt ärligt! :)
    kramar om

    SvaraRadera
  2. jag förstår inte hur söta flickor som dej kan hänga upp sej så mkt på bristningar.. en tjejkompis har komplex för sina också.. det är ju bara små märken som du skriver.. lite jobbigare om man hade en snedvriden näsa eller saknade ett öga.. eller nåt :D dina bristningar hindrar dej ju inte från att forma din kropp som du vill ha den och från att vara frisk och glad.. puss på de!

    SvaraRadera