onsdag 24 juni 2009

Jag hatar inte, jag gillar...

Idag har jag varit sådär löjligt kär i "allt", hela dagen!
Kan man låta bli när man har världens finaste människor vid ens sida? Nej, inte en chans!
Jag höll på att börja gråta av en såndär lyckorus-känsla när jag såg morfar sätta på Ellioth en blöja för att ta honom i handen och knalla iväg och kika på grannens kaniner...
Eller bara för att morfar fyller upp poolen tills Ellioth ska komma, med rent vatten varje dag :)
...Och mormor, som vill visa upp sin lilla guldklimp för alla tanter!
Sen kommer jag hem från en jobbig arbetsdag, med massor illamående och sura uppstötningar, och då har grabbarna städat hela lägenheten! Inte bara det...Lillfisen ligger nerbäddad i sin säng och sover, nyduschad! På bordet har det dukats fram jordgubbar med grädde...
Jag bara älskar mitt liv just nu (förutom illamåendet då:))!

Har kommit på att jag ska försöka vara lite mer positiv, och sluta gnälla...
Fokusera på vad jag tycker om istället för det jag hatar!
Idag har jag kommit fram till att jag är fullkomligt tokkär i min fina familj (då räknas min mamma & pappain) och i nedförsbackar (när jag cyklar:))!

Nu ska jag mysa till det med min man,
the man :)

Lillfisen hos mormor & morfar i förmiddags! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar