onsdag 17 juni 2009

Kärlek & kondomer


Shiit, ni anar inte hur löjligt förälskad jag är i den här lilla grabben!
Han är helt underbar, på alla vis, även om han kan ju göra mig helt tokarg ibland!
Det bästa är ju när man kommer hem från jobbet och man har längtat ihjäl sig efter honom och ungen kommer och springer med uppsträckta armar och med jordens leende! När jag lämnade honom på dagis timmarna innan var det ju inte samma min direkt, utan då sprutade det tårar om honom och man tänkte att han aldrig skulle förlåta en för att man överger honom där...Men vips så är det visst glömt :)
Jag råder alla där ute till att skaffa barn, det är först då livet börjar...Tro mig!
Jag skämde nyss ut en stackars pojke på jobbet...
Han kunde väl varit 14-15 år och bad mig att öppna gallret till cigaretterna...Innan hade hans tjej och han stått och tisslat och tasslat så jag hade lite extra koll på dom så att dom inte skulle stjäla något. När jag jag sätter mig och börjar scanna deras varor så slänger stackarn upp ett paket på bandet, som att jag ska missa vad det är, samtidigt som jag börjar fråga "Har du leg...?"...Då får jag se att det är ett paket kondomer! Stackarna var helt röda i ansiktet, det var ju liksom helt självklart vad dom skulle hem och göra...Och så kommer jag och frågar om leg, haha...
Jag fick verkligen bita ihop för att inte fnissa ihjäl mig :)
Nu ska jag krypa ner i sängen med mina grabbar!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar