lördag 6 juni 2009

Ägigt, de e chill

Mange såg ett par inne på Maxi som var sisodär 13-14 år och alldeles nykära,
han sa att det riktigt gnistrade mellan dem...
Minns ni hur det var när man var sådär liten och "kär"?
Det liksom pirrade i varenda liten kroppsdel!
Så känner ju jag varje dag(?), men tydligen inte Mange så nu försöker jag få honom att känna som man gjorde då. Jag försöker ta oss tillbaka till den där åldern...Talar i gåtor och använder "inneord" som "ägigt" och "chill" och så...Men han tycker mest jag är larvig, haha, jag förstår inte :)

Hur hittar man tillbaka till det där nykära i vardagen när man har barn?
Vi har verkligen aldrig tid för varandra :(
Hoppas en utlandsresa i sommar kan få känslorna att sprudla igen...Thailand funkade verkligen så!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen väntar jordgubbar....Idag har jag bara köpt sådana för 80 kr, ha :)

2 kommentarer:

  1. Vad ska du med "sprudlande nykärhet" till om du har köpt jordgubbar för 80kr :) haha! ne jag förstår hur du menar... men tänk på att djupet i kärleken har aldrig vart större och starkare än det är för er nu... det hade man inte när man var 13-14 år...

    kram

    SvaraRadera
  2. nawwww, skicka ner lillfisen till mig ett tag:)
    Eller bara ha en dag i veckan för er kanske..dejt en gång i veckan;)sen har ni ju de bästa då kärleken är som en vardag och inte massa bekräftelser och annat behövs, ni är som gjorda för varandra

    SvaraRadera