tisdag 9 juni 2009

Åhhh

Jag har verkligen ingenting att skriva,
inget vettigt iaf.
Känner mig som världens pissigaste mamma,
alla dagar går på rutin just nu...Stackars Ellioth.
Jag som brukar vara så rastlös och som alltid vill ha något att göra,
har gått till att inte orka göra något alls.
Och eftersom jag inte orkar (klarar av) att jobba så får fisen inte heller gå till dagis
vilket gör att jag känner mig som en ännu pissigare mamma.
Hade det varit så att jag jobbade heltid hade jag iofs kännt mig som en pissmamma då också,
aldrig är man nöjd liksom.
Fy skäms!

Jag är även en sån människa som behöver saker att se fram emot, jag älskar att planera.
Jag har saker att se fram emot...Midsommar i en båt ute på en vacker sjö, semester med grabbarna som inte är långt borta och då vi tänkte ta en sista minuten och för att inte glömma november då skrutten inne i magen ska ut! Men just nu känns allt bara "och?"!
Bara jag tänker på att jag ska spendera midsommar på en båt (som kanske gungar lite) så får det mig att vilja spy. Samma sak när det gäller en sista minuten ner till värmen. Eller det räcker att tänka på att det kanske blir sol & värme här hemma i Sverige så får jag kväljningar. Allt som jag brukar älska hatar jag...

Imorgon är äntligen DAGEN då jag ska få träffa en läkare och jag ber till högre makter att han kan hjälpa mig ur det här!
Jag känner inte igen mig själv längre...Usch!

Nu ropar grabbarna att middagen är klar,
ska se om jag kan peta i mig lite iaf för annars har jag en liter ÖSTGÖTSKA (det blir bara bättre och bättre, det du Frida:)) jordgubbar som står och väntar på mig :)
Har redan hällt i mig en liter ...:)

Hörs då!

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att det går bra hos läkaren imorgon, stackare att du mår illa forfarande. Jag tänker på dig iaf! Kramizar från mig:)

    SvaraRadera
  2. Om det är till någon tröst så får du ju lämna din son på dagis ifall du är sjukskriven eller är så dålig att du inte kan ta hand om honom.

    Hoppas du får hjälp av läkarn imorrn!

    SvaraRadera
  3. Vart har du köpt de östgötska gubbarna då? hmm... åt en liter tidigare idag men när jag läste din blogg nu så insåg jag att ja måste ha mer...hehe

    kram

    SvaraRadera