onsdag 24 juni 2009

Ett avbrott i "vardagen"!

Ska strax åka och jobba och denna dagen känns det faktiskt skönt!
Ett litet avbrott i all sol och badning...
Känner att jag ändå inte riktigt uppskattar sommaren och värmen lika mycket som jag brukar,
jag kan gissa att det blir mycket stånk och stön med en mage i vädret i sommar :)
Däremot får det ju självklart hellre vara varmt och sol, då man kan smita bort och lägga sig i skuggan, än regn och rusk!
...Men efter några timmar i solen idag känner jag mig inte riktigt lika sugen på en utlandsresa, jag blir helt matt liksom. Det är jobbigt att vara tjock :)

Så nu väntar strax lite arbete, 15.15-20.15 idag, 12-20.15 imorgon och likaså fredag. Sen mina vanliga tre timmar på lördag och därefter vilar jag tills måndag då det sätter igång igen!
Men om en och en halv vecka är det semester, vilket ska bli underbart...Skönt att ha Mange hemma så att man kan turas om att busa med Ellioth, det tär verkligen på en att ha en lite vilde samtidigt som illamåendet inte verkar vilja ge med sig...

Nu jobb!

1 kommentar:

  1. neeeej ni får vänta med solsemester, så jag kan komma o besöka er...ska jag liksom bara umgås me gammlingarna?

    SvaraRadera