tisdag 16 juni 2009

Bad day

Jag blir så J*VLA trött, trött på folk,
och trött på mig själv.

Förstår mig inte på människor och deras avundsjuka? Kan någon förklara det för mig?
Varför kan dom inte bara vara nöjda med sitt eget istället för att se vad andra har och sen vara avundsjuka? Satan vad jag är glad att jag skonats från den sjukdomen!

Sen jag själv. Förstår inte varför det alltid är jag som ska svansa efter? Så har det alltid varit, jag är för snäll helt enkelt. Men denna gången lämnar jag bara skiten, det är liksom inte upp till mig.
Dags att säga ifrån!... och allt är bara till fördel för mig, sånt gillar vi :)

Usch, idag har jag haft en riktig bad day. Har mått tokilla hela dagen och det gör mig helt förvirrad. Kan inte tänka klart liksom för illamåendet tar upp varenda liten tanke.
När vi nyligen hade en liten myspicnik med familjen fick vi se att Ellioth kissat igenom...Inte konstigt när han inte hade fått ny blöja sedan lunch liksom. Hade inte haft en tanke på att byta på honom...Stackars min prins. Scary!
Jag är inte mitt rätta jag :(

Nu ska jag fortsätta att titta på "My new BFF", såå larvigt men man behöver verkligen inte tänka :)
Natti!

2 kommentarer:

  1. Hej.
    ville bara säga att din man är på bild på correns hemsida om du inte redan sätt det... artikeln om utebio

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du mår bättre snart eller NU!
    Jag ville bara veta om du skulle ha blått och vitt till midsommar? Och så undrar jag om du tror att Ellioth kommer att stoppa kransen i munnen bara såjag vet vilka blommor jag ska ta...det vore bra med ett ungefär huvudmått oxå inge roligt när kransen glider ner.

    hoppas att du kan börja njuta av din grav snart så att du även kan njuta mer av Ellioth oxå. KRAMAR MARIELLE

    SvaraRadera