lördag 28 maj 2011

Weightcontrol.

Vågen är min vän just nu, jag älskar't! Och jag blir helt besatt... Trots två portioner middag igår (panerad kycklingfilé, ris & sås), lite chips, två rutor mörk choklad och ett glas Cola light så visade vågen minus imorse :)
Har hållit igen nu idag (bara druckit 300 kcal) så jag kan äta en ryggbiff, lite potatisgratäng och en massa sallad nu ikväll, MUMS!

Grabbarna har farit till farmor vilket gör mig till gräsänka för idag och imorgon. Egentligen är det jag som kört iväg dem så att jag ska få plugga ifred och de var bara glada att komma iväg dit :) Själv känner jag mig inte jätteentusiastisk inför kvällen, hatar att vara ensam. Hade en dejt som blev inställd, MEN det ger ju tillfälle för mer studier. Fi fasen för att sitta ensam hemma och plugga en lördag kväll! Vi kanske ses på Harrys?

1 kommentar:

  1. Varför är inte du och din familj på Sofias bröllop??!! Vad jag vet så känner ni varandra..jag känner inte dig utan Sofia. Men har sett och hört att ni umgås, så jag undrar bara varför?? :S

    /Carro

    SvaraRadera