onsdag 4 maj 2011

Ölbriller!


GALET MED PARTY!!
Såå grym, såå sommar!
Man behöver livas upp med lite musik såhär när det snöar utanför fönstret, en VÅRdag i maj :S
Så är det, jag bor i Sverige med dess klimat, bara att acceptera!

Idag är jag hemma och vab:ar och redan vid 8 (vi gick upp vid 6) höll jag på att go bananas. Då hade vi bäddat rent i alla sängar, plockat iordning, duschat och dammsugit. Vad gör man sen? Och när man har en unge som hänger i benet och tjuter och gör han inte det så klöser han en i ansiktet... Ghahh, tur att jag inte är mammaledig säger jag bara!

Snart ska vi åka ner till stan och byta en sak och sedan får vi se om det blir bus med lite andra mammor och barn! Vid 16 är det utvecklingssamtal och innan dess ska vi ha hunnit ta en lååång middagssov :)

Ha en bra dag ni!

2 kommentarer:

  1. vill bara påminna om The Perfect Party som är redan nu på fredag. det finns biljetter kvar. en tjejfest ni sent kommer glömma.
    spana in allt här
    http://glitzybloggen.se/nu-kor-vi-tjejer/#Kommentarer


    dra ihop tjejerna och kom:)

    kram charlotte

    SvaraRadera
  2. vill bara påminna om The Perfect Party som är redan nu på fredag. det finns biljetter kvar. en tjejfest ni sent kommer glömma.
    spana in allt här
    http://glitzybloggen.se/nu-kor-vi-tjejer/#Kommentarer


    dra ihop tjejerna och kom:)

    kram charlotte

    SvaraRadera