söndag 22 maj 2011

Lat och fet!

Två lyckliga badpojkar tidigare idag <3

Vilken härlig dag vi haft! Dock blev det alldeles för lite plugg gjort, typ (exakt) ingenting! Däremot har håret blivit några nyanser ljusare och några centimeter kortare, och det väger ju upp det hela ;-)

Vågen visade massor upp igår så jag blev fett sur och bestämde mig för att bara dricka shakes idag. Tror ni det blev så? Nej, precis. Mamma bjöd på min favoritmat, vilket jag dock tog jättelite av. Därefter plockade hon fram rabarberpajen och när Josse sedan bjöd på sin superpaj var det rätt kört, fan! Så imorgon skiter jag nog i invägningen! Det dumma är att jag har fetångest för att jag ätit all skit idag men jag hade säkert haft samma feta ångest om jag inte hade ätit det, det bjuds ju inte varje dag liksom! Jag suger!

Nu ska jag hoppa in i duschen efter min och Fannys 9km-promenad och sedan blir det sängen! Fick en sms-påminnelse att det är besök hos tandläkaren klockan 8 imorgon :(

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar