fredag 20 maj 2011

Svullar!

Sitter i skrivande stund och blir bjuden på ostbågar av min lillfis, extra svårt att tacka nej när han är så givmild :) Jag kan säga att den grillade korven och potatissalladen de bjöd på utanför Maxi också satt där den skulle! Idag skiter jag i ångesten, det är ju trots allt fredag och vikten imorse visade -1,1 kg till (sedan i måndags)! Tippar på att jag kommer gå upp lite av alla festligheter i helgen men jag satsar på att det ska vara - 1 kg denna vecka iaf, då är jag nöjd! - 3kg till till den 16 juni och jag hoppar av lycka, då är jag nämligen nere på ett av mina delmål!

Nej, ska fortsätta med ostbågarna medans mannen lagar iordning fläskfilén och potatisgratängen ;-) Efter vi svullat allt det blir det till att traska runt ån tillsammans (9km-varvet)! Elton får somna i vagnen, galet mysigt enligt mig!

Trevlig helg finisar!

1 kommentar:

  1. Även om man försöker gå ner i vikt så förtjänar man att unna sig lite gott ibland! Trevlig helg.

    SvaraRadera