lördag 21 maj 2011

Love my job!

Jorden lever ju fortfarande, och vi med! Vilken tur att tokgubben verkade ha fel!

Har äntligen slängt mig på soffan efter en lång arbetsdag! Lång men galet rolig, som vanligt :)! Massor av folk vilket gav ringlande köer både på biljettkontoret och i butiken! Det är så himla roligt att arbeta under press, man skärper sig verkligen då!

Dagen har bestått av ca 300 kalorier på förmiddagen och nu vågar jag inte ens tänka på hur mycket jag fått i mig. Visst, jag åt bara en liten tacosallad men på den svepte jag en hel skål tsatsiki (gjord på 34% crème fraîche), MUMS! Äter man GI får man ju äta fett men räknar man kalorier står ju fettet inte högst upp på nyttiglistan ;-)

Nu ska lillfis sövas och därefter dukar vi upp soffan med pussar, kramar och mys!

Trevlig kväll :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar