fredag 27 maj 2011

Överkörd.

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya

Skulle kunna tro att jag hoppat framför det där tåget och blivit överkörd. Satan i gatan vad trött jag är. Elton har hållt oss vakna i två nätter nu. Han vaknar vid 01 och kommer över i vår säng och där ligger han och gnäller, snurrar, snurrar och tjuter. Sover en timme och vaknar sedan och snurrar, snurrar och tjuter. Han har alltid sovit hela nätter liksom och nu det här? Hoppas det är några jäkla tänder för såhär orkar vi inte hålla på. så typiskt att det är under tenta-p också för jag vet att när jag nu sätter mig tillrätta och öppnar böckerna så kommer jag somna på två röda...

Lägenheten är städad, och nu jag ska iaf försöka ta tag i det där tråkiga, SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar