lördag 7 maj 2011

Första riktiga dagen på Kolmården!

Dagens outfit :)

Det här kommer bli en så jäkla bra sommar! Jag har haft så himla kul idag och träffat så goa människor! Satt med i kassan i en dryg timme och sen körde jag själv... Bossen hade tydligen höga förväntningar på mig då de sa att hon sagt att jag nog skulle köra på själv ganska direkt :) Efter ett par timmar i entrékassan, lite felräkningar av kassan och en snabblunch intog jag en butik istället. 3 minuter introduktion fick jag av butikschefen och därefter blev jag lämnad ensam :) Men det gick! Efter en sisodär 20 minuter fick jag sällskap av en jättetrevlig kille. Tur var det för då kom det kunder med varor utan streckkod eller med streckkoder som inte fungerade. En massa ny kunskap trängs nu i mitt lilla huvud. Jag längtar efter att få krypa ner i sängen och sova och låta hjärnan sortera allting.

Imorgon kör vi ett pass till (9-17.30) men då ska jag klara allt själv :)

Trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar