måndag 30 maj 2011

Done.

Här snackar vi milf! Sjukt het, sjukt grym!

Är sååå satans glad att tentan är över! Jag var såå himla nervös imorse och när tentan delades ut höll jag på att svimma av nervositet :) När jag sedan läst igenom alla frågor och insåg att jag hade koll på dem lugnade jag ner mig. Då övergick det istället till att jag egentligen inte orkade svara på frågorna :) Och efter en halv sida (av 11) fick jag jordens skrivkramp, haha! Det kändes iaf som jag borde klara den, men jag vågar ju aldrig hoppas...!

Nu återstår bara rapportskrivningen innan jag får ta sommarlov den 10 juni, möjligtvis kan det bli den 13 juni, ifall vi blir sågade på opponeringen. Men med nästan tio sidor skrivna (rapporten ska vara på 15-20 sidor) känns det som vi är en bra bit påväg! Fatta, snart har jag klarat (det återstår iofs att se när man får tentaresultatet den 20 juni) ett helt år på lärarutbildningen :) Klapp på axeln, bara 3 år kvar ;-)

Nu ska jag leta lite litteratur här...Laters!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar