måndag 9 maj 2011

Sol och näsan i böckerna!

Såhär har jag legat hela dagen, fast nosen i böckerna! "Fjortisminen" ska föreställa en pussmun, vilken framhäver mina sexiga läppar (fick en anonym kommentar som undrade)!

Dagen har som sagt bestått av sol och kurslitteratur. Har nog fått en nästan 100 sidor lästa, klapp på axeln till mig själv! Dock var jag lite väl inne i det ett tag och missade att hela mitt bröst (bortsett från en rund ring under halsen, där jag haft hakan när jag suttit och läst) var helt tokrött/vidbränt, AJ! Det blev till att vända på sig och fortsätta liggandes på mage!:)

Nu är jag nyss hemkommen från en tripp i stan. Hämtade hem ett par shorts till Mange från H&M som Josse hade varit snäll och hängt undan i helgen! Blev störtkär i ett par alldeles underbara sandaler också som var tvugna att få följa med hem<3 Jag ska visa er imorgon!

Nu ligger jag på soffan och väntar på att en enorm huvudvärk ska släppa. Första dagen avklarad! Av vad berättar jag om jag håller ut till målet :S

Godkväll ni fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar