tisdag 17 maj 2011

Ett inlägg om mens :S

Mina finaste prinsar i duschen nyss! Storebror tvättar håret på lillebror <3

Vilken jävla dag, tvärsur rakt igenom. Anledningen? Mens! Fy fan vad bra att kunna skylla på det. OCH tacka gudarna för att jag normalt sett slipper (ett halvår sedan sist, jag älskar er mina minipiller!)! För fy vad det är vidrigt, på alla sätt och vis! Det är till synen supervidrigt, luktar päckel och så får man som sagt PMS! Extra kul var det ju att gå upp imorse och inse att det fanns EN tampong kvar, ghahh! Jag är en sådan person som alltid har tillgångar hemma, som aldrig låter saker ta slut. Men varför köpa tamponger när man "aldrig" har mens? Nej, precis! Hoppas det är över tills imorgon, jag står inte ut! VIDRIGT var ordet!

Nu ska det snart ut och traskas igen och tur är det! Åt nyss två vitlöksbröd och Allan (ångesten) är redan och hälsar på :S

Godkväll på er :-*

1 kommentar:

  1. Vet precis hur du känner!

    Hett tips:

    http://www.tamponsforfree.se

    SvaraRadera