måndag 30 maj 2011

Knäckt far...

Mina små prinsar (prinsessor?) tidigare ikväll <3

Idag höll far i huset på att börja gråta när jag kom hem efter att ha storhandlat. Båda ungarna trotsade sönder sin stackars pappa och när jag klev innanför dörren hade Elton skitit ner hela sig också. M drog historien om "full rulle måndag till söndag, 8 dagar i veckan, 37 timmar om dygnet, fan och helvete..." men efter att ha diskuterat alternativet skiljsmässa och vara barnledig varannan vecka så var det inte så hemskt längre :) Tur det! När M sedan använde sin sista energi för att borsta tänderna på supertrotsiga storebrodern knäcker ungen (stortjutandes): "Nu tycker jag faktiskt att du är otrevlig pappa!" och både jag och farsan for ut i asgarv. Den ungen och att få ihop det, haha!

Promenaden var asskön och svintrevlig! Det kändes snarare som 900 m än 9 km... När man har roligt går tiden fort! Lika roligt är inte att vågen pekar uppåt och verkar vilja stanna där, fan :(

Nu godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar