lördag 28 maj 2011

Fantasier blir verklighet!

Det börjar ta sig som sagt ;-)

Nu sitter jag i soffan i Ljungsbro och har precis slagit igen böckerna! Smet undan en stund för lite plugg...Min kusin med fru har varit här på middag och jag fick äran att joina. Vi pratade massor minnen och hade det jättetrevligt! Vi har blivit lovade att lägga i pappas motorbåt ute på deras landställe så jag vet en liten grabb som kommer hoppa av lycka när han får reda på det! Han kan stå ute i morfars förråd i timmar och spana på båtmotorn, och så fantiserar han :) Det var inte länge sedan han, morfar och Pillan (dagisfröken) var ute med den där båten tydligen (i hans fantasier alltså) :)

Nu ska jag dra mig hemåt och krypa ner i sängen och njuta av att ha den för mig själv...NOT! Är van vid att ha karln, och ibland ungar, liggandes på mig nästan... Hur ska detta gå? Och mörkrädd är jag efter det där knivdramat också :S Önska mig lycka till!

2 kommentarer: